rss
email
facebook

03 декември, 2011

New toy for the 'grown-up' boy...

UPDATE:
Продадох таблета.
Оказа се напълно неоправдана покупка.
Поредната играчка, която не намери място в ежедневието ми.
------------------------------------------------------------------------------------

Още откакто се появиха първите предложения с процесори Снапдрагон, започнах да се чудя има ли място един таблет в моето ежедневие. И докато другите хора смениха по 3-4 таблета и 4-5 умни телефона аз продължавах да се чудя, да четя ревюта, да правя тънки сметки и да цъкам завистливо /в добрия смисъл :)/, когато някой ми показваше новия си таблет.
И така времето минаваше, а аз продължавах да ъпгрейтвам HTC HD2 телефона си с последните версии на Андроид...
Дойде времето, в което реших да се разделя с телефона, отдавна го обмислях...
Проблемът беше, че толкова бях свикнал със смарт частта в тези устройства, че ми беше трудно да
си представя дните без такъв тип устройство. След като обаче се намери човек, който реши да купи телефона ми, започнах да търся подходящия таблет.



Проблемите бяха следните:
- Не ми се даваха много пари!
- Таблет с последно поколение SoC.
- Екран с размер между 7 и 10 инча.
- Екран с висока резолюция.
- 3G модул.

Един ден, докато пак си ровех Google, попаднах на една обява за продажба на Motorola Xoom за едни доста добри пари. След няколко позвънявания към продавача и известно ровене в интернет се реших. Това беше моят таблет, или поне така си мислех онзи ден... :)

Набързо се разделих с HD2, изтеглих едни пари и снощи се сдобих с първия си таблет.
Цената е без значение, но таблетът е чисто нов и само за 70% от цената му в магазина...

 Повече информация за самия таблет, както и впечатления ще има в нов пост съвсем скоро...