rss
email
facebook

21 януари, 2010

Компютърните проблеми ме преследват...

Уж преминаването ми към лаптоп беше с цел мобилност /тук някои хора ще се смеят зверски/, удобство, липса на проблеми, намаляване на шума и все разни такива приятни неща за обикновения потребител. За мое голямо съжаление, проблемите с РС техниката, която ползвам продължават. Докато притежавах десктоп РС един приятел постоянно се шегуваше, че то било демонично и прокълнато. Искам да отбележа, че съм човек, който се грижи за техниката си и също така имам известни познания, които ми позволяват да решавам разни компютърни проблеми. Това би трябвало да ме изключи от уравнението като проблемен потребител и да насочи вниманието ни изцяло към техниката. И така за пореден път, след като едва от месец ползвам лаптопът си активно започнаха и демоничните проблеми. Сини екрани, рестарти, проблеми с драйвери, проблеми с безжични мрежи, проблеми с настройки и всякакви такива гадости, които напълно развалят The PC Experience и в частност The Windows 7 Experience. Разбира се от моя страна нещата са ок. Преминах през тестване на повечето хардуер, изравяне на последните драйвери, внимателно запознаване с предложените ми от Windows Update кръпки, внимателно разглеждане на Event Viewer дори пробвах различни настройки в биос. След поредната преинсталация се оказва, че проблемът не е решен и сините екрани продължават. Трябва да продължа да се боря с този демон явно, но пък се надявах новото лаптопче да ме слуша. Нещата отиват /тук друг приятел зверски ще се изхили/, към продажба. :D