rss
email
facebook

07 август, 2009

Обичам да ме къпят, докато отивам към офиса...

...но следващият път ще има пострадали!

Това е поредната простотия, която съвсем спокойно може да ти развали хубавия Петък! Всяка сутрин ми се налага да изминавам около 200 метра до сградата, в която работя. По една случайност улицата, по която ходя пеш не се одводнява добре, а и има доста дупки и неравности, в които се събира вода. Дотук това звучи като поредната софийска улица, но почакайте има изненада. По нея като че ли се движат възможно най-големите идиоти в София и като всеки добър идиот те не са интересуват от абсолютно нищо, което ги заобикаля включително и пешеходците, които танцуват по тротоарите. Прави ми впечатление, че повечето идиоти карат Голфове, което донякъде обяснява малоумното им поведение.
Днес, поредната сутрин, но края на работната седмица. Танцувам си по тротоара в опит да си опазя обувките чисти. Крия се зад стълбове и храсти когато усетя наближаващ идиот, всичко върви по план и ми остават не повече от 15 метра до централния вход на сградата. Мърфи обаче не спи, той дебне и най-неочаквано вместо да ме атакуват отзад и да ми измият гърба един от идиотите решава, че е по-бърз от другите и започва фронтална атака. Мигновено осъзнавам какво ще се случи, защото отдавна съм фиксирал голяма и тлъста локва пълна с мръсна вода. Търся прикритие, такова няма! Трескаво обмислям варианти, но идиотът е много бърз, все пак кара Голф. Атаката приключва за около секунда. Щетите: крачолите мокри, обувките мокри, част от ризата мокра. По принцип не се ядосвам лесно, но в този конкретен момент изпитах ярост. Прииска ми се да го настигна тоя и да го счупя от бой като преди това изпотроша част от адската му машина.

От другата седмица ще се подсигура с един камък, който ще си нося винаги в дъждовен ден. Предупреждавам, че е вероятно да има много счупени задни стъкла, както и размазани тъпи мутри. Явно за да се разбереш с идиот, трябва и ти да станеш такъв.